Intopit.dk bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte, antager vi at du godkender og er tilfreds med vores cookies-politik.
Generel info ang. leasing hos intopit
Hvordan kommer jeg i gang?
Du skal vælge den kategori, du ønsker, og i book/forespørg boksen skal du udfylde en række kriterier for leasingforholdet, ligesom du skal fortælles os, hvornår du ønsker bilen leveret. Vælg mellem biler her
Logo på bilen?
Vi kan tilbyde at levere bilen med logo på. Såfremt der er et logo i max 2 farver, kan vi få lavet logo for 2.500 kr. Spørg for pris på logo, hvis dit logo er i 3 farver eller mere.
Er bilen ny?
Bilen er max 2 år gammel.
Hvad er opsigelsesvarslet?
Opsigelsesvarslet er på løbende måned + 30 dage.
Hvordan opsiger jeg min aftale?
Du bedes enten at sende en mail til mail@intopit.dk og mærke emnet ‘opsigelse’ eller klikke her
Kan jeg købe bilen, når vores aftale udløber?
Ja, det kan du.
Har jeg fortrydelsesret?
Nej.
Kan jeg skifte bil undervejs?
Ja, du kan opgradere eller nedgradere din bil, hvis du får behov for det. Det koster ikke noget at udskifte bilen første gang.
Er der krav til, hvor længe jeg som minimum skal have haft kørekort?
Nej.
Er det tilladt at køre til udlandet?
Ja, men vi gør dog opmærksom på, at vores serviceaftale på bilen kun gælder i Danmark. Kontakt os direkte på mail@intopit.dk for at høre mere.
Må jeg montere ekstraudstyr i bilen?
Ja. Du må gerne montere ekstraudstyr i bilen. Du skal dog være opmærksom på, at fastmonteret udstyr skal blive i bilen. Alternativt skal monterings-stedet bringes tilbage til oprindelig stand.
Hvilke dæk er monteret på bilen?
Der er monteret helårsdæk på alle bilmodellerne.
Hvad skal jeg gøre, hvis der sker en skade på bilen?
Hvis der er en skade på bilen, skal du oplyse det til os, idet skaden skal laves på et af os anvist værksted. Er din aftale inkl. forsikring, skal du kontakte os pr. telefon med henblik på, at vi i fællesskab kan anmelde skaden.
Services inkl. i aftalen
Hvilke services er inkluderet i aftalen?
Aftalen er inklusiv service, reparationer og akut vejhjælp. Du vælger selv, om du ønsker en aftale inkl. eller ekskl. forsikring og grøn ejerafgift.
Hvilke dæk er monteret på bilen?
Der er monteret helårsdæk på alle bilmodellerne.
Er forsikring inkluderet?
Ja – hvis du ønsker det. Reparation af stenslag er ikke inkluderet.
Hvad er selvrisikoen?
Selvrisikoen er på kr. 8.500, som er en fast pris og uden stigning ved skade.
Er vejhjælp inkluderet?
Ja.
Hvor mange kilometer må jeg køre?
Det vil fremgå af din aftale. Standardaftalen er på 35.000 KM pr. år, eller 2.916 KM pr. måned.
Hvad koster overkørte kilometer?
Det koster kr. 1,80 pr. overkørt kilometer.
Skal bilen til service?
Alt afhængig af hvor længe din aftale løber, vil bilen skulle til service. Bemærk at bilen skal til eftersyn, når lampen i instrumentbrættet lyser. Kontakt os på tlf. 69 145 888 og vælg 1 for bestilling af service.
Er service inkluderet?
Toggle Content goes here
Opsigelse og fortrydelsesret
Hvad er opsigelsesvarslet?
Opsigelsesvarslet er på løbende måned + 30 dage.
Hvordan opsiger jeg min aftale?
Du bedes enten at sende en mail til mail@intopit.dk og mærke emnet ‘opsigelse’ eller klikke her
Har jeg fortrydelsesret?
Nej.
Afhentning / Levering
Hvor lang leveringstid har I?
0-5 arbejdsdage – ved bilbestillingen skal du angive, hvornår du ønsker bilen leveret.
Hvordan betaler jeg?
Ydelsen opkræves forud med rettidig betaling den 1. i måneden. Den første opkrævning skal du betale straks og inden bilens levering. Er betalingen ikke modtaget, kan vi ikke udlevere din bil.
Hvor skal jeg afhente bilen?
Vi leverer bilen til dig.
Skal jeg fremvise legitimation, når jeg bestiller bilen?
Ja. Du skal fremsende gyldigt kørekort og dit gule sygesikringsbevis i forbindelse med aftalens underskrift.
Kan jeg betale med betalingskort?
Nej.
Hvor skal jeg aflevere bilen?
Bilen kan afleveres hos en af intopits afdeligner, eller vi afhenter bilen hos dig efter nærmere aftale.
intopit har afdelinger i Aalborg, Viborg, Aarhus, Fredericia, Roskilde og København.
Betaling
Er der udbetaling på aftalen?
Nej
Er der depositum på aftalen?
Nej
Er der nogle gebyrer?
Det koster 2.600 kr. i etableringsgebyr og 26 kr. i fakturagebyr pr. faktura (for den månedlige opkrævning mv.).
Er der nogen bindingsperiode?
Nej, du kan fra dag 1 opsige aftalen med det aftalte opsigelsesvarsel. Såfremt du ved, hvornår eller i hvilken perioden du har brug for bilen, er der en fordel for både dig og os, at du oplyser os herom ved indgåelse af aftalen.
Hvordan betaler jeg?
Ydelsen opkræves forud med rettidig betaling den 1. i måneden. Den første opkrævning skal du betale straks og inden bilens levering. Er betalingen ikke modtaget, kan vi ikke udlevere din bil.
Hvordan tilmelder jeg mig leverandørservice?
Det er nemt at tilmelde sig leverandørservice.
Hvad koster overkørte kilometer?
Det koster kr. 1,80 pr. overkørt kilometer.
Moms
Alle beløb nævnt på denne hjemmeside skal tillægges moms.
Hvem kan lease en bil?
Skal jeg fremvise legitimation, når jeg bestiller bilen?
Ja. Du skal fremsende gyldigt kørekort og dit gule sygesikringsbevis i forbindelse med aftalens underskrift.
Skal jeg være dansk statsborger?
Ja, du skal være dansk statsborger samt have dansk bopælsadresse.
Er der krav til, hvor gammel jeg skal være?
Der er ingen minimumsalder i forbindelse med erhvervsleasing hos Intopit.
Vedligeholdelse af bilen
Må jeg ryge i bilen?
Nej.
Må jeg have kæledyr i bilen?
Ved grov misligholdelse i leasingperioden, så som rygning eller dyr i bilen opkræves der kr. 5.000,00
ex. moms for rengøring. Dette er alene udlejer, der afgør, om der er misligholdelse